Kontorer, Koba Christensen, Begravelsesbyrå, Bergen

Byråleder/gravferdskonsulent

Bli med på en spennende reise for å løfte Bergens eldste begravelsesbyrå til nye høyder!

Kontaktinformasjon

Kristina Bråten-Øyen
Stillingstittel: HR-sjef
Mobil: 45 44 13 19

Send melding

Henrik Tveter
Stillingstittel: Adm. direktør
Mobil: 41 52 05 18

Søknadsfrist: Snarest

Søk på stillingen her

Er du motivert av å gjøre en forskjell i en meningsfull bransje og ser muligheter der andre ser utfordringer? Motiveres du i tillegg av å hjelpe andre i en sårbar periode i livet er dette jobben for deg!

Vi søker en operativ Byråleder som vil være med på å løfte tradisjonsrike Koba Christensen Begravelsesbyrå til nye høyder. Her får du en unik sjanse til å skape vekst og utvikling i et selskap som betyr mye for lokalsamfunnet.

Dette er en meningsfull jobb, der du spiller en viktig rolle for mennesker som går gjennom en tung tid. I tillegg får du lederansvaret for gravferdskonsulentene våre; en fin gjeng med høy grad av indre motivasjon.

Som Byråleder har du det overordnete ansvaret for den daglige driften i byrået, med de oppgaver og ansvarsområder det innebærer innen personal, drift, innkjøp / logistikk og økonomi, men du vil også ta del i det daglige arbeidet i byrået som Gravferdskonsulent.

Arbeidshverdagen og oppgavene er svært varierte, med en kombinasjon av administrativt og praktisk arbeid. I denne rollen får brukt både kropp og sinn! Du vil også merke hvor viktig jobben er, i form av hyppige positive tilbakemeldinger fra familiene vi hjelper med gravferden.

Lystenning, Koba Christensen, Begravelsesbyrå, Bergen
Koba Christensen, Begravelsesbyrå, Bergen
Bårebil, Koba Christensen, Begravelsesbyrå, Bergen

Byråleder rapporterer til administrerende direktør i Verd Gruppen AS, som vil gi deg god støtte i det daglige arbeidet.

Arbeidsoppgaver som Gravferdskonsulent:

  • Gi råd og veiledning til etterlatte, og følge opp med informasjon før, under og etter gravferden på en effektiv, profesjonell og behagelig måte.
  • Koordineringsarbeid: dokumentasjon, offentlige etater, nødvendige bestillinger fra kirkelige fellesråd/livssynssamfunn, musiker gravferdstaler osv.
  • Stell, nedlegg og transport av avdøde.
  • Forberedelse og tilrettelegging av seremoni.
  • Deltakelse i selskapets vaktordning.
  • Bilvask/bilhold.

Ansvarsområder som Byråleder:

  • Personalansvar
  • Ansvarlig for å koordinere byråets drift og logistikk.
  • Lokalt markedsarbeid: Være til stede på lokale aktiviteter, bygge nettverk og kjennskap i lokalmiljøet for å fremme byråets posisjon.
  • Ansvarlig for innkjøp til byrået.
  • Budsjettansvar.
  • Øvrige administrative oppgaver for å sikre byråets drift.
  • Ansvarlig for at vi leverer høy kvalitet i alle ledd.

Hvem ser vi etter?

  • Du motiveres av utvikling, vekst og å hjelpe andre.
  • Du er løsningsorientert, trygg, rolig og nøyaktig.
  • Du evner å se muligheter og tar initiativ.
  • Det er en fordel med erfaring fra ledelse og at du har hatt personalansvar.
  • Evner å skape trygghet, beholde roen og ha oversikt i en hektisk arbeidshverdag.
  • Bransjeerfaring er en fordel, men ikke et krav.
  • Gode kommunikasjonsevner og evner å formidle på en god måte.
  • Er fortrolig med digitale verktøy.
  • Snakker flytende norsk muntlig og skriftlig, og behersker engelsk.
  • Har førerkort klasse B.

Hva vi tilbyr?

  • En meningsfull og variert arbeidshverdag, hvor du får muligheten til å kombinere lederskap med praktisk arbeid som Gravferdskonsulent.
  • Gode betingelse og fleksible arbeidsforhold.
  • Være endel av en større gruppe med ambisjoner om vekst og utvikling, med støtte fra Verd Gruppen AS innen økonomi, HR, markedsføring og ledelse.
  •  Muligheter for personlig utvikling.

Søk på stillingen her

Vår hjemmeside finner du her.

Nettverk: Facebook

Sektor: Privat

Lederkategori: Leder

Sted: Dreggsallmenningen 36, 5003 Bergen

Bransje: Event og arrangementerHelse og omsorgKirke og menighet

Arbeidsspråk: Norsk

FINN-kode: 375789787

Powered by Labrador CMS