Stilling ledig
Byråleder/gravferdskonsulent
Bli med på en spennende reise for å løfte Bergens eldste begravelsesbyrå til nye høyder!
Er du motivert av å gjøre en forskjell i en meningsfull bransje og ser muligheter der andre ser utfordringer? Motiveres du i tillegg av å hjelpe andre i en sårbar periode i livet er dette jobben for deg!
Vi søker en operativ Byråleder som vil være med på å løfte tradisjonsrike Koba Christensen Begravelsesbyrå til nye høyder. Her får du en unik sjanse til å skape vekst og utvikling i et selskap som betyr mye for lokalsamfunnet.
Dette er en meningsfull jobb, der du spiller en viktig rolle for mennesker som går gjennom en tung tid. I tillegg får du lederansvaret for gravferdskonsulentene våre; en fin gjeng med høy grad av indre motivasjon.
Som Byråleder har du det overordnete ansvaret for den daglige driften i byrået, med de oppgaver og ansvarsområder det innebærer innen personal, drift, innkjøp / logistikk og økonomi, men du vil også ta del i det daglige arbeidet i byrået som Gravferdskonsulent.
Arbeidshverdagen og oppgavene er svært varierte, med en kombinasjon av administrativt og praktisk arbeid. I denne rollen får brukt både kropp og sinn! Du vil også merke hvor viktig jobben er, i form av hyppige positive tilbakemeldinger fra familiene vi hjelper med gravferden.
Byråleder rapporterer til administrerende direktør i Verd Gruppen AS, som vil gi deg god støtte i det daglige arbeidet.
Arbeidsoppgaver som Gravferdskonsulent:
- Gi råd og veiledning til etterlatte, og følge opp med informasjon før, under og etter gravferden på en effektiv, profesjonell og behagelig måte.
- Koordineringsarbeid: dokumentasjon, offentlige etater, nødvendige bestillinger fra kirkelige fellesråd/livssynssamfunn, musiker gravferdstaler osv.
- Stell, nedlegg og transport av avdøde.
- Forberedelse og tilrettelegging av seremoni.
- Deltakelse i selskapets vaktordning.
- Bilvask/bilhold.
Ansvarsområder som Byråleder:
- Personalansvar
- Ansvarlig for å koordinere byråets drift og logistikk.
- Lokalt markedsarbeid: Være til stede på lokale aktiviteter, bygge nettverk og kjennskap i lokalmiljøet for å fremme byråets posisjon.
- Ansvarlig for innkjøp til byrået.
- Budsjettansvar.
- Øvrige administrative oppgaver for å sikre byråets drift.
- Ansvarlig for at vi leverer høy kvalitet i alle ledd.
Hvem ser vi etter?
- Du motiveres av utvikling, vekst og å hjelpe andre.
- Du er løsningsorientert, trygg, rolig og nøyaktig.
- Du evner å se muligheter og tar initiativ.
- Det er en fordel med erfaring fra ledelse og at du har hatt personalansvar.
- Evner å skape trygghet, beholde roen og ha oversikt i en hektisk arbeidshverdag.
- Bransjeerfaring er en fordel, men ikke et krav.
- Gode kommunikasjonsevner og evner å formidle på en god måte.
- Er fortrolig med digitale verktøy.
- Snakker flytende norsk muntlig og skriftlig, og behersker engelsk.
- Har førerkort klasse B.
Hva vi tilbyr?
- En meningsfull og variert arbeidshverdag, hvor du får muligheten til å kombinere lederskap med praktisk arbeid som Gravferdskonsulent.
- Gode betingelse og fleksible arbeidsforhold.
- Være endel av en større gruppe med ambisjoner om vekst og utvikling, med støtte fra Verd Gruppen AS innen økonomi, HR, markedsføring og ledelse.
- Muligheter for personlig utvikling.
Søk på stillingen her
Vår hjemmeside finner du her.
Nettverk: FacebookSektor: Privat
Lederkategori: Leder
Sted: Dreggsallmenningen 36, 5003 Bergen
Bransje: Event og arrangementer, Helse og omsorg, Kirke og menighet
Arbeidsspråk: Norsk
FINN-kode: 375789787